МОЖЛИВА ПІДПИСКА НА НОВИНИ АБО АКЦІЇ КЛІНІКИ ДЛЯ ПОСТІЙНИХ КЛІЄНТІВ

Хірургія

Усі види оперативного хірургічного лікування при захворюваннях зубів, щелеп і біля щелепних м'яких тканин.

Хірургія, можливо, є одним із старих напрямів стоматології. Видалення зуба, швидше за все, перша хірургічна операція, яку споконвіку виконував зубний лікар. Сьогодні говорити про те, що хірурги в стоматології тільки видаляють зуби все-таки невірно. Сфера застосування сучасної хірургічної стоматології настільки широка, що вимоги, що пред'являються до кваліфікації фахівців, постійно ростуть. У Французькому Стоматологічному Центрі працюють хірурги найвищого професійного рівня із спеціалізацією щелепно-лицьова хірургія.

Пародонтологія

Як часто, говорячи про стоматологію, ми в першу чергу маємо на увазі зуби, і абсолютно забуваємо про те, що така біда як втрата зуба може бути слідством і захворювання ясен. Здорові зуби неможливі без здорових ясен. Вивченням захворювань ясен і лікуванням в цій області займається розділ стоматології під назвою пародонтологія.

Напевно, найвідоміше серед населення слово з області пародонтології — це слово пародонтоз. Якщо раніше це захворювання частіше розвивалося у людей літнього віку, то сьогодні пародонтоз «помолодшав». Як відмічають фахівці це через те, що наша їжа стала м'якшою і подрібненою, такою, що не дає достатнього навантаження на зуби. До того ж, раціон збіднів натуральними мікроелементами і вітамінами. Ознаки пародонтозу може побачити і відчути кожен, що має це захворювання: кровоточивість ясен, хворобливість при жуванні, в'язка слина. У основі лікування і відвертання пародонтозу лежить, передусім, профілактика. Це і регулярне відвідування лікаря-стоматолога, і охайність порожнини рота, і відвідування стоматолога-гігієніста.

У кожному окремому випадку досвідчені фахівці нашої клініки запропонують індивідуальну програму лікування, яка може обмежитися медикаментозним лікуванням або ж виявиться необхідність хірургічного втручання і залучення лікарів-ортопедів і ортодонтів.